Monday, March 28, 2011

Paper craft - Papier Bastelei

Having finished the gift bows I still wasn't done working with paper. I had some empty wall I wanted to decorate. On one of my frequent visits to the craftzine blog I had seen this post. I decided to try something similar and this is what I came up with:

Die Geschenkschleifen zu basteln hat mir so viel Spass bereitet, dass ich Lust auf mehr Papierbasteleien bekommen habe. Zudem hatte ich ein Stück weisse Wand, welche schon länger nach etwas Dekor verlangte. Ich besuche regelmässing den craftzine Blog, wo ich diesen Eintrag sah. Ich beschloss, etwas ähnliches zu versuchen und dies kam dabei raus:





Not too bad. I like how it corresponds with the bookshelf. Maybe I can do it again and try to "kick it up a notch".

Nicht schlecht. Schön, wie es die Farben der Bücher aufnimmt. Aber vielleicht versuche ich es nochmals und mache es besser.

No comments:

Post a Comment